Öronvärk

Ja veckan började ju bra med en dags jobb men sen blev det värre med öronvärk och huvudvärk. Har haft ont i ena örat sedan i typ fredags. Blev hemma igår och i dag men i dag känns de lite bättre så skulle nog ha kämpat mig igenom jobbet dessa två dagar med. Ledig på torsdag. Får så dåligt samvete när man vet att de är lite mycket på jobbet samt att korttidsfrånvaro kostar så mycket men man kan inte rå för att man blir sjuk men skulle väl ha petat i mig lite värkvärktabletter och gått till jobbet...
 
Sov mest hela dagen igår och käkade värkvärktabletter men i dag känndes det lite bättre tills jag gick ut en sväng. Kylan var tydligen inte bra trots att jag hade mössa på mig och var ute i typ 10 minuter. Nu känns det värre i örat igen men fick tid på vårdcentralen på fredag innan det blir dags att åka till jobbet för helgens arbetspass. Kände att jag behövde lite frisk luft då man blir så seg av att bara vara inomhus och så var det så soligt och fint ute så hade varit gött med en liten promenad men vart bara en liten kik i trädgården och sopa av lite snö ifrån trappen 😥 får nöja mig med solen som lyser in i vardagsrummet och på mina små plantor och odling. Nu har även basilikan börjat titta upp...
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0