Gottesugen "/

I går var det jobbigt att gå upp och åka till jobbet. Ville inte alls åka men gjorde det ändå och dagen flöt på bra. I dag gick det bättre att gå upp men jag har varit trött hela dagen och lite snuvig. Tror det är allergin. Nu har jag legat på soffan i nästan två timmar och tittat på teve och bara velat sova men hållt mig vaken så jag kan sova till natten. Börjar bli lite rastlös men vet inte vad jag ska hitta på. Är sugen på att baka något för jag är jätte sötsugen och vill ha choklad men ska inte äta någon godsak denna vecka förutom kanske till helgen. Har varit så dålig på det här med att låta bli sötsaker sista tiden och har ju inte blivit nå promenader heller medans jag varit förkyld men igår blev det en på 30 minuter. Måste komma igång med det igen. Har ju gått ner ca 4 kg sen januari men vill ju gå ner mer så måste se till att komma igång igen och få till bättre mat. Tycker det är så svårt. Slarvar mycket med grönsakerna och blir en hel del glass och kakor och jag äter nog för stora portioner...
Känner mig bara så omotiverad till allt...
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0