Bla bla bla

Lite sliten efter en helg med jobb men sitter här hemma och har tråkigt och känner mig rastlös. Var rastlös i går med. Lite för mycket tankeverksamhet de senaste dagarna så humöret är väl inte tip top men ändå ganska bra. Har tyvärr haft en ätardag i dag så lite av min "vanliga" ångest spökar i huvudet i kväll. Får försöka med nya tag i morgon när jag är ledig och förhoppningsvis inte trött. Ska nog försöka med en till socker fri vecka. Gick ju bra när jag försökte sist. Och ju mer dagar utan sockret ju bättre tänker jag. Annars tycker jag att jag lyckas ganska bra med mina övriga utmaningar med motion och mer grönsaker. Det är f*n det ända som snurrar i mitt huvud, mat,jobb och framtiden. Ska det vara så svårt att inte bekymra sig för så mycket. Jag vill bli bättre på att "leva i nuet". Nej nu skiter jag i detta och ska koncentrera mig på teven tror jag, orkar inte skriva mer blir bara rörigt tror jag. Slänger in en bild på kisse som gosat och lekt med mig i dag. Han har jag riktiga tokryck i kväll //Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0