Tankesnurr

Har precis lagt mig för kvällen men känner mig nedstämd och tankarna snurrar så kommer nog inte till ro än på ett tag så tänkte jag kunde skriva lite så kanske de känns bättre. Men vet inte riktigt vad jag ska skriva om... Jag vet inte riktigt vad som snurrar runt där inne i huvudet. Började nog med att jag kände mig ensam förut i kväll. Försökt skriva/prata med en vän men det gick nog inte så bra. Blev mest bara hej, hur är läget, vad gör du. Sen efter det började jag fundera på vänner och sen kom jag till kategorin jobb och sen boende och sen livet i allmänhet och tillbaka till ensamhet. Och nu snurrar tankar från alla kategorier runt och då känns allt bara "svart" och "fel".. Jag tycker det är jobbigt att vara ensam och inte ha något att göra. Då blir det såhär "/ för annars har det varit en bra dag och jag tycker jag har varit duktig i dag. Jobbat, fick gå på förmiddagen så extra motion än vad jag brukar. Och i dag lät jag bli kakorna i fikarummet fast jag var sugen. Det var bra gjort av mig. Men åt några nötter i kväll som jag köpte förra veckan och då slank det ner en med choklad på men de andra var utan choklad dock med sån smaksättning/kryddning. Men tycker det var bra att jag låtit bli kakor och så idag trots att det stått framme och möjlighet funnits för är ju lite svag för sånt. Efter jobbet var jag även och simmade ca 40 minuter. Det var ganska skönt i dag, tråkigt och omotiverande till en början men sen gick det bra och de sista minuterna gick jättefort. Eventuellt blir det simning i morgon med, vi får se hur dagen har varit och hur kroppen mår. Har lite ont i knäna efter helgen och i dag men det känns nog bättre i morgon. Nu ska jag läsa lite och sen försöka sova... Natti natti //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0