Fnurr på tanketråden

Har nog fått en sväng av höstdepp, eller så är jag bara i en lite djupare svacka än "vanligt". 
Har ingen motivation till något, tycker det har varit så ett tag nu.
Allt känns bara kaos på nå vis. Får väl kanske ta mig en tur til kuratorn igen..
men känns som om jag inte har något att säga.. Jag vet inte.
 
Jag vet ingenting.
Har förlorat en liten bit av mig själv igen...
men jag hittar den väl igen så småning om...
 
Funderar på att ta en prommenad, men det är så trist ute.
Lika trist som här inne. Så vad spelar det för roll vilken sida om fönstret jag är ?
Inne ? Ute ?
 
Man kanske skulle ta en tur till simhallen igen?
Gjorde ju det för ett tag sedan och det var ju skönt... 
 
Nej, vi tar och pysslar lite... näääh... 
en fotorunda ?
 
Nää.....
Plocka ur diskmaskinen då iallafall så är det gjort så blir det inte så stökigt i köket... 
 
... Planterar mitt arsle i soffan i gen....
.........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0