Julklappar !?

Jaha, sista jobbnatten nu då. Lite mindre än 4 timmar kvar tills man är arbetslös igen. Känns lite vemodigt men jag står fast vid mitt beslut. Hoppas bara det kommer något nytt jobb snart för det verkar inte vara så mycket inom varken hemtjänsten eller barnomsorgen. Och finns inte så mycket jobb hem omkring att söka. Söker typ allt som går. Får ta ett snack med dem på hemtjänsten och barnomsorgen och se om det finns nå mer jobb eller om det verkligen är så lugnt.. ja ja, slut funderat på de nu.

Nu funderar jag på vad jag ska hitta på till gubben i julklapp. Vad svårt det kan vara! Det ända han önskar sig är extraljus till bilen men det har jag inte direkt råd med då han självklart vill ha typ dyraste varianten ^^ och det känns så tråkigt att ge "bidrag" eller typ presentkort, något roligare kan man väl hitta på? Frågan är bara vad? Vad tusan ska man hitta på?

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0