Butterkaka delux

Jaha, då sov man för länge i morse med. Varför kan jag inte bara gå upp? Kliva ur den jävla sängen.. Det går ju liksom inte precis lättare att somna på kvällen/natten när man sovit halva dagen :-( Att jag aldrig lär mig. Hur svårt kan det vara egentligen? Väldigt svårt enligt mig. Varför ska jag gå upp när jag ändå inte har något att göra? Jag kommer mig inte för att ta tag i något. Känner mig inte motiverad till något över huvud taget. Har ingen lust att göra något igen. Varför kan inte allt vara bra? Bra ur min synvinkel. För vad är egentligen bra? Är lite sugen på att pyssla men samtidigt så vill jag inte det, och inte baka och inte gå ut och inte vika tvätten och inte de och inte de. Ingenting. Tur att jag jobbar i helgen. Då vet jag iallafall vad jag ska göra. Även om det kan vara jobbigt det med ibland. Undrar om jag kanske vaknat på fel sida i dag då allt är så buttert i dag.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0