Utkast: Sep. 04, 2012

Borde igentligen sova nu. Borde ha sovit för några timmar sen. Typ vid 22 tiden. Men nej jag kan inte somna. Har ett psykbryt och är ledsen, funderar massor. Allt känns fel på något sett. Ska jag verkligen gå i skolan igen? Varför finns vi människor, vi gör ju ändå ingen nytta direkt?... Känner mig så stressad och slut på något sett. Pressar väl mig själv med skolan och de och nu när jag varit förkyld och inte mått bra och varit hemma två dagar har jag näst intill haft panik för att jag inte ska hänga med i skolan och inte träffa/skaffa några nya vänner. Rädslan finns alltid smygande, rädslan om att det ska gå med skolan som förut, att jag typ struntar i den och finner den väldigt jobbig. Även fast jag klarat mig bra. Varför finns den där rädslan? Jag är ju alltid rädd. Varför tänker jag så mycket och kommer på att det är rädsla jag känner?... Var bara tvungen att skriva av mig lite. Nu gör vi ett nytt försök att krypa ner under sambons täcke och somna. Även fast det fortfarande kryper i hela kroppen..... // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0