Deppdag

Hemma från skolan i dag. Ramlat ner i min svacka igen. Denna vecka har inte alls varit bra men jag vet inte varför. Tror jag känner mig väldigt stressad eller något. Och i dag orkade jag bara inte gå upp. Men jag vet att jag borde göra det ändå för som nu, fram emot eftermiddagen kommer ångesten... Hatar ångestkänslan. Har sovit större delen av dagen, lika så i förrgår. Då kom jag hem från skolan och sov 4 timmar tills sambon kom hem och ändå hade jag inga problem att somna på kvällen sen, men det hade jag igår fast jag tagit medicin. Känns som alla mediciner har slutat att fungera. Får nog ta en tur till läkaren igen och se om det går att ändra eller något, orkar inte ha det så här. Könner mig som en vissen bukett med blommor...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0