rappakalja ?

Ibland blir jag bara så trött på allt. Jag vill bara få försvinna bort ett tag. Bort till en fantasivärd, en värld där allt är perfekt. Där allt är som jag vill. Önskar jag hade ett badkar. Ett eget badkar där jag kunde ligga i det varma vattnet och få vara i min egna värd. I mina egna tankar och bara vara. Bara få slappna av. Åh vad jag llängtar efter att ha ett badkar igen ! Jag längtar och längtar ! Finns ingen plats där jag kan koppla av längre, alla mina ''smultronställen'' har förvandlats till hämska små kalla grottor med en strid ström av lava som bara kommer närmare och närmare och jag kan inte ta mig därifrån.... Ja för er låter väl detta som rena rama rappakaljan men för er som verkligen känner mig, ni kanske förstår ? Om någon nu känner mig ? // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0