Livet går vidare...

Vart hemma i dag tyvärr. I don't fell well. Jag vet att jag verkligen behöver jobba så jag får pengar men just nu fungerar det inte riktigt tyvärr...  Ingenting med mig fungerar riktigt som det ska kan man väl säga. Skulle behöva en tid för mig själv tror jag. Skulle så gärna vilja resa bort ett tag med min älskling och bara få rå om varandra samtidigt som vi fick tid för oss själva och ta itu med oss själva. Tror vi båda skulle behöva det. Men men, det går inte  just för tillfället så livet får rulla på i den takt det tar. Vi klarar oss. Jag har iallafall planerat en riktigt fin kväll för mig och min älskling. Hoppas det blir som jag vill bara ! Nu fortsätter mitt OC-maraton lite till. Sen blir det att ordna lite här hemma och skicka iväg "Gubben" på innebandy så att jag får fixa kalrt min överrasknings myskväll. Ha det gött och ta hand om varandra. // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0