Sjuk igen

Det är skit att må dåligt. När inget blir som man tänkt sig. Då när ångesten och tårarna bara kommer, ibland utan förvarning. Känner mig så förvirrad. Allt, precis allt bara snurrar runt i skallen på mig. Och så hålller jag nog på att bli förkyld, har frysit och haft ont i huvudet i två dagar och känner mig febrig men hade bara 37,6 i feber.
Varför kommer tårarna ? Varför snurrar alla tankar? Varför är jag så grinig och blir arg för ingenting? Ja, om jag visste det så skulle jag självklart göra något åt det. På engång !
Vill göra massor med saker men orkar inte, jag blir bra sittandes och rastlös, jag börjar med något, gör det i typ 5 minuter sen gör jag något annat. Jag vill pyssla lite, men känns som om det inte är någon ide att plocka fram något efersom jag bara kommer plocka fram det och sen kommer det bli liggandes på bordet. Får se hur det blir. // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0