Beslut åt pipsvängen..

Ja,, mitt beslut om pulverdiet gick ju åt pipan redan efter första dagen. Jag blir helt enkelt knäpp när jag inte får  mat och jag fixar inte att vara knäpp nu. Jag fixar inte att vara trött och hungrg just nu, så det blir vanlig mat men i mindre portioner och utan pasta, potatis och ris och sånt. Ska nog försöka äta upp pulverdietan som jag har kvar men,, det går inte så bra.. det är inte min grej det där med pulver.. Nu blir det typ GI och LCHF. Det funkar faktiskt bättre, jag är mätt och orkar koncentrear mig bättre så kör på det och massa mer motion.. Det finns inte tillräckligt med ork för tillfället då det är mycket annat som susar runt i mitt huvud och så och viljan räcker inte, det måste till mer än vilja för att det ska hända något.. Men jag tycker jag har kommit en bra bit på vägen dom här dagarna, inte fysiskt kanske men psykistk. Även om jag har mina dalar så fungerar det.. jaja nog om detta för i dag.

Sitter på praktiken och har lunchrast. Rasten är snart slut igen.. I kväll är det scout och då ska vi till brandkåren och hälsa på. Ska bli spännande, hoppas de släcker någon eld eller att vi får åka brandbil eller något :D nej nu äre dax att gå och se vad de andra har för sig, ha det gött ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0