Lite tankar ur mitt huvud

Jag fixar inte detta, jag vill hem och plugga. Kan inte koncentrera mig här. Sitter bara och drömmer mig bort, kan iallafall inte dra för nästa buss går inte först om en halvtimme så får väl sitta här.. När jag kommer hem ska jag ta en prommenad och sen kolla på film inför en uppgift. Sen blir det nog projektarbetet...

Så trött på detta. Vill härifrån. Jag vet inte vad jag vill. Jag vill bli stor men ändå vara liten och utan bekymmer. Nu finns det så många bekymmer som jag har som jag igentligen inte behöver bekymra mig om. Jag vill flytta hemmifrån men jag vet inte om jag skulle fixa det. Har iaf inte pengar till det så måste först och främst ha ett jobb. Sen får jag väl se med tiden vad som händer.. vart jag hamnar någonstans, när jag flyttar och vart jag får jobb och om jag får något jobb. Har ju sökt en del typ sommarjobb och så nu men det känns som det inte kommer bli något av det. Men det gör nog inte så mycket heller igentligen. Okej jag behöver ju något att försörja mig med men jag skulle även behöva ha en riktig semester och vila upp mig ordentligt. Och fixa mig själv.. men jag behöver ändå hålla igång med något.. kanske kan gå någon kurs eller börja med något annat om jag inte får något jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0