borttappadmotivation.com

Humöret är inte på topp. Har lust att gå och gömma mig någonstans där ingen hittar mig. Har ont i magen och på förmiddagen smällde min käke till och nu har jag haft ont i den hela dagen. I går fyllde ju mamma år så då var det kalas här och i dag fyllde morbror år så har varit där och firat han. I morgon blir det skola igen. Känns så jävla värdelöst. Allt känns piss igen och jag har ingen motivation till något. Men men. I morgon ska jag få börja träna hos sjukgymnasten, hoppas det hjälper mig. Ska ju gå ner i vikt. Från och med i morgon och två veckor frammåt blir det inga godsaker heller. Sen blir det typ fredag-lördagsgodis och fika på kalas och vissa tillfällen. Måste verkligen fixa till det. Och jag vill verkligen ha erat stöd nu. Jag behöver det. Jag behöver hjälp.

Har även funderat lite om denna blogg. Det ska nog bli mer ändring på den. Jag ska försöka ta fram mina kretiva sidor gen och försöka skapa mycket och visa det här. Det kanske kan bli till inspiration till andra som ser det.

Ha det bra! // Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0