Tiden läker alla sår?

Har funderat på massa saker i dag. Humöret har väl gått lite upp och ner, nu börjar det sjunka igen. Men iaf, grupparbetet i svenskan, jag ska ge det ett försök. Jag måste ju utmana mig också och funkar det inte så får jag tänka att jag ialfall gjorde ett försök och det är bra det. Jag MÅSTE bli mera positiv. Annars kommer jag nog inte ta mig ur skiten jag skapat för mig själv. Jag måste  bli gladare och starkare och snällare mot mig själv så jag kan hjälpa mig upp i stället för att trycka ner mig mer och hålla kvar mig här nere. Jag tror jag har insett att det är första steget jag måste ta för att klara av resten jag vill fixa. Och jag vet att jag behöver stöd och hälp på vägen och att det kommer ta tid. Jag vet att det kommer ta tid och vara svårt och jobbigt och att jag behöver stöd ifrån någon nära även fast ja är envis och vill klara mig själv och att det ska hända saker på engång. Jag vill se resultat fort annars tröttnar jag men nu måste jag låta det få ta den tid det/jag behöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0