Fel i planeringen

Igår kväll när jag kom hem ifrån jobbet insåg jag att jag inte alls skulle upp och jobba dagen i dag utan jobbar kvällen i dag också så nu har min planering för i dag blivit helfel ifrån vad jag hade tänkt mig. Hade tänkt att jag skulle jobba och sen åka hem och göra klart helgens trädgårdsprojekt med att kattsäkra under altanen. Men nu när jag ska jobba eftermiddagen och tog sovmorgon i dag känndes det inte som någon idé att börja plocka fram verktyg osv för att bara hinna göra lite grann och inte få det helt färdigt så blev en slappar dag i dag också kan man säga. Har iallafall varit ner i Årjäng och handlat lite matvaror och köpt gångjärn och hasp så vi kan göra en lucka att öppna in under altanen ifall vi vill förvara något där under eller behöver komma åt något. Så nu är det bara lite tid som behövs så vi kan färdigställa. Är kortsidan kvar och sista översta biten på långsidan då vi behöver såga till de bitarna lite men inte har någon såg till det. Förhoppningsvis kan jag göra klart i morgon eller om gubben och jag gör det tillsammans på fredag förmiddag. Vi får se! 
Här är iallafall en liten titt ifrån bygget. Har ingen bild hur det ser ut just nu då vi kommit längre än på bilden nedan.
Nej nu blir det lite lunch och tv tittande innan det är dax att göra sig iordning inför kvällens jobbpass!
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0