Provbak

Igår kväll mitt i matlagning och allt kom jag på den bra idén att testa baka en tårta som jag hittat recept på en australiensk blogg. Pappa fyller ju år nästa månad och då ska jag ju självklart baka en tårta men vad kan passa tänkte jag? Och så tänkte vi köra lite samma tema som hans present men var inte så lätt att hitta ett recept på tårta med det men till slut så! Dock på australienska då,  så var lite knepigt att översätta men med bra hjälp ifrån en bakgrupp på Facebook så gick det bra och nu har jag som sagt testat att baka och jag tror det gick riktigt bra! Hoppas den får bra smakomdöme sen bara. Tänkte testa på arbetskollegorna ;) vi är ju såna "sockerråttor" så på jobbet går allt ner hehe
//Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0