Yoga?

Varit på jobb och sen veckohandlat och nu bär det snart av till ett prova på pass på yoga. Lite spännande. Är en del av mina kollegor som går på yoga och så fick jag se att de hade prova på pass nu så tänkte jag skulle testa och se om det är något för mig. Har hoppat i lite träningskläder och tänkte jag skulle ta en lite yogainspirerad bild att lägga med här på bloggen... Kan ju säga att jag hoppas det går bättre på yogan än vad det gick att ta en yogainspirerad bild...
 
 såhär ser man ut när man bett sambon om hjälp att ta en "yogabild" och han gör typ allt annat i stället...
 Så det här får bli min yogabild.. Inte så yogig men men..
 
 Nu lite käk och sen iväg! Håll tummarna för mig 😂
//Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0