Vad blir de för mat?

Ligger i soffan och känner mig allmänt sleten men samtidigt rastlös. Vet dock inte vad jag ska hitta på? Skulle vilja baka något men vet inte vad, kommer bara på söta saker och det ska jag ju hålla mig ifrån. Berättade ju lite i förrgår om min första utmaning för i år, att inte äta "socker" på tre veckor. Eller ja, sötsaker kanske jag ska säga, är ju fortfarande massa socker i en hel del mat osv som jag kanske får i mig men rena sötsaker/godis ska jag låta bli! Kände mig ju inte så jättemotiverad men försökte iallafall och både igår och i dag har jag låtit bli godis/fika trots att vi har detta bord på jobbet,  fullt med godsaker som lockar!
Alladinaskar, Mozartkulor, choklad, chokladkaka, kransekaka,  pepparkakor mm. (allt syns inte på bilden)
Inte alls så man blir sötsugen väl? 
Känner mig ändå nöjd att jag inte ätit något. Har ätit lite blåbärsoppa både igår och i dag till mellanmål tillsammans med lite risgrynsgröt men det tyckte jag kändes okej trots att det väl är en hel del socker i tyvärr. Känner mig dock sötsugen nu men är väl kanske hunger. Börjar bli dax för att ordna någon middag. Vet inte vad jag ska göra där heller. Vart sugen på ugnspannkaka för det var superlänge sen jag åt. Har inte ätit det sen jag flyttade hemmifrån tror jag!? Men hur som, min lingonsylt är slut och man kan ju inte äta ugnspannkaka utan lingonsylt. Det går ju bara inte! 
Så vad ska jag nu göra för kvällsmat?
 
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0