Nyår 2017

Och då var även "nyår" över och vardagen tillbaka igen. Nyårsafton spenderade jag först på jobbet och på kvällen var vi bjudna till P och E på middag. H var också med och såklart lilla M. En kväll med fantastisk mat och trevligt sällskap, så glad att jag fått äran att lära känna dessa människor. Vi spelade bingolotto och bara slappade. Vart kvar lite längre än vad jag tänkt då vi var kvar vid 12 slaget, men vad gör det? Fick se fyrverkerier och välkomna det nya året tillsammans med min älskling och våra  goda vänner.
 
Lilla M vaknade en stund före 12 och hade inga planer på att somna om trots mamma och pappas tappra försök så även lillen var uppe vid 12 slaget så vi stod allihopa i sovrumsfönstret och tittade ut på fyrverkerierna, mysigt tyckte jag. Sen bar det av hemmåt till en väntande säng och en nyårsdag på jobbet.
En sletsam dag då jag är förkyld sedan julhelgen och antagligen blivit sämre av den dåliga sömnen de senaste nätterna,  men kämpade mig igenom den dagen också men kom hem och stoppade i mig Alvedon och sov resten av eftermiddagen... I dag är det lite bättre, ingen huvudvärk men resten är kvar, snuvig, hostig och täppt i hela huvudet känns det som (ena örat är totalt lock över och ont å näsan rinner och är täppt om varannat). 
 
Några nyårslöften har jag inte avlagt än man något ska jag hitta på. Har en del tankar/idéer men det tar vi en annan gång. Nu ska jag bädda ner mig en stund igen. 
Vi hörs! //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0