Fredagsmys 😊

Fredagsmys. Tacos. Som vi för engÄngskull faktiskt Ät i köket (ja, vi har en ovana att Àta framför teven) och vi hade det riktigt mysigt med tÀnda ljus. Trevligt att liksom fokusera pÄ varandra och inte pÄ dumburken. Försöker elda upp ljusen i adventsljusstaken men de tycks aldrig ta slut! 
Nu blir det snart till att kika pÄ film. Vilken vet jag inte. Robin har valt nÄgon och hÄller pÄ att försöka koppla in stereohögtalarna för bÀttre ljud men det verkar inte fungera nÄ vidare. Jag passar pÄ att virka lite sÄ lÀnge.
I morgon eller iallafall under helgen ska julen ut och sÄdÀr och jag har ett litet pysselprojekt jag ska ordna. VÄran lampskÀrm till fönsterbelysningen har nÀmligen gÄtt sönder sÄ har inget att sÀtta i fönstret efter adventsljusstaken. Nej nu börjar filmen! Australia blev det! 
//Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0