Blandade känslor.

Sov gott i morse, nästan så jag försov mig. Annars har jag haft en bra dag och känt mig riktigt effektiv på jobbet i dag och gjort lite extra grejer runt omkring som fyllt på blåstutar i bilarna, rensat lite på kontoret osv. Det känns bra och gör mig lite glad faktiskt.
Dock vart det fika på jobbet i dag som jag inte kunde låta bli men tog faktiskt inte lika mycket som jag brukar utan en mindre bit. Gott var det iallafall men när jag kom hem åt jag kexchoklad också och nu är ångesten igång men jag försöker radera och börja om men ångesten gnager ändå så nu ska jag sätta mig och virka lite och titta på Mandelman på teve. De är så härliga och inspirerande! Så blir nog på bättre humör efter det får jag hoppas. Kisse ligger också här i mitt knä och håller mig sällskap. Mysigt 💕
//Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0