Spännande eftermiddag

Dagen började surt och mörkt i sinnet och ville inte alls kliva ur sängen men iväg kom jag och jobbat har jag gjort. Fram emot lunchen började sinnet kännas lättare trots det gråa och blöta vädret. Har regnat hela dagen. Kommer sånt där fint regn som verkligen tränger in överallt och känns sådär jätteblött. Inte alls nå mysigt när man springer runt bland hus och lägenheter. Men jag ska inte klaga, får ju trots allt sitta i en bil emellan åt eller inne hos någon go tant eller farbror. Gick förbi en rabatt full med lavendel när jag var ute och delade ut matlådor och så gott det luktade trots regnet. Det luktade lavendel lång väg och jag kände ett litet uns av lycka i mitt halvgrå sinne, men nu såhär någon timme senare när jag sitter uppe på kontoret på jobbet och snart ska gå hem börjar jag bli lite nervös eller något för i kväll ska jag till Karlstad för att träffa en tatuerare. Vi ska prata design av min tatuering samt boka in tider för att tatuera mig. Dessutom pratar tatueraren bara engelska vilket jag inte är så bra på tycker jag. Men det ska nog gå bra. Innan jag ska dit blir det till att göra Karlstad osäkert med J. Vi har tänkt oss att kika lite i affärer och så blir det lite käk. Thaibuffé 😉 Nej nu ska jag gå och hoppa ur arbetskläderna och dra på mig andra kläder nu när jag ska till storstan. Ha det! 
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0