Lugn dag med hästmys

I dag har det inte hänt mycket. Sov alldeles för länge i morse och sen har jag i princip legat i soffan hela dagen. Var ner till affären och skickade paket till en go vän som fyller år och handlade lite. Sen vart det hem igen och har bara slappat sen dess. Nu till kvällningen medans gubben är på scouter tog jag mig en tur ut till J och hennes hästar. Kollar på när hon rider och logerar och så passar jag på att kela lite och ha lite hästterapi. Tänk att jag en gång i tiden varit livrädd för hästar. Stolt att jag vågar vara nära dem och klappa på dem nu. Men ska ju då vara hästar jag typ känner och vet lite om haha. Längtar till den dagen jag också bor mer ut på landet och kanske har lite mer djur omkring mig. Dock trivs jag ju bra i ett samhälle också. Men en liten bit ut på landet trivs jag nog lika bra. Vi får se då den dagen kommer. Som det verkar nu får vi bo i våran lägenhet tills vi dör då det i princip står still på husfronten. Och inte heller något nytt om huset vi lagt bud på. Snart har det gått 8 månader sedan vi lade budet. När ska de sälja måntro?
//Anna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0