Ännu en present 👍

I dag blev jag glad nÀr det plingade till i mobilen och jag fick meddelande att jag hade paket att hÀmta ut pÄ posten. Det var de fina porslinsskÄlarna Mynte frÄn IB Laursen som jag besstÀllt frÄn bagarenochkocken.se.
En födelsedagspresent jag önskade mig och sedan köpte för pengar jag fick nĂ€r jag fyllde Ă„r. Det Ă€r sĂ„ roligt nĂ€r man fĂ„r/kan köpa nĂ„got man önskat sig och behöver  och verkligen har nytta av (eller kanske villhöver ;) ) och nu Ă„ker mina repiga lila plastbunkar ut och dessa fina "bunkar" in. Ännu ett steg i min plastbantning đŸ‘đŸŒ±
 
 
Annars i dag har jag jobbat, vilket gick bĂ€ttre Ă€n jag trodde dĂ„ jag var sĂ„ deppig i gĂ„r. Mycket var nog tack vare att jag hade en lugn dag pĂ„ jobbet. SĂ„ skönt att vi har lugna dagar nu till skillnad frĂ„n början av sommaren dĂ„ vi fick slita hĂ€cken av oss. PĂ„ hemvĂ€gen Ă„kte jag förbi och hĂ€mtade upp mina fins skĂ„lar och sĂ„ direkt hem och öppnade paketet för inspektion och de blev till belĂ„tenhet. Landade i soffan en stund men tog mig sedan i kragen och var ner till affĂ€ren och pantade burkar och till Ă„tervinningstationen med plast, tidningar och konservburkar sĂ„ vi blev av med lite "skrot". Ångest bara jag öppnar förrĂ„dsdörren dĂ„ det blivit sĂ„ stökigt dĂ€r inne igen. Kan inte förstĂ„ det! Att det blir stökigt sĂ„ fort! ( Antagligen för det Ă€r ett litet liet rum och proppfullt med grejjer eller vad tror ni ? :P )  Nej nu ska jag sitta Ă€r vid datorn och designa, klippa och klistra lite i mitt nya projekt. Lite av ett julklappsprojekt sĂ„ mer Ă€n sĂ„ fĂ„r ni inte veta, för jag vet att personen som ska fĂ„ min "grej" Ă€r innte hĂ€r dĂ„ Ă„ dĂ„ sĂ„ vill inte avslöja för mycket. KĂ€nns dock skönt att ha nĂ„got nytt projekt dĂ„ jag börjar tröttna lite pĂ„ virkning. ( Har jag visat alla disktrasor jag virkat? FĂ„r nog göra ett inlĂ€gg med dem.. ) Har dock bestĂ€llt lite napphĂ„llargrejer pĂ„ nĂ€tet dĂ€r jag tĂ€nkte virka. Ja ni fĂ„r se sen om ni inte förstĂ„r vad jag menar. Men Ă€r sĂ„ vĂ€ldans lĂ„ng leveranstid.. I slutet av oktober skulle hĂ„llarna komma. Men tĂ€nkte eftersom min kreativitet verkar flöda pĂ„ ganska bra nu sĂ„ kanske det blir till att stĂ„ pĂ„ nĂ„gon julmarknad i Ă„r. Den som lever fĂ„r se. Over and out !
// Anna 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0