Spännande paket

Igår när jag åkte till jobbet så hämtade gubben in posten och då hade det kommit ett ganska stort paket till mig och med misstanke om vad det kunde vara så vart jag ju tvungen att ta med mig paketet till jobbet och öppna det innan jag gick in. Och min misstanke var rätt! Min nya kameraväska i form av ryggsäck hade kommit 😊👍 
Mitt första köp från appen wish. Eller ja, inte första köpet men den vara som levererades fortast. Första köpet var silikonbakformar men de har inte kommit än. Spännande. Har inte hunnit packa i kameran än men tror det blir bra. Dock lite korta axelrämnar tror jag. Tänkte jag skulle flytta över kameran nu i kväll när jag kommer hem. Jobbar i kväll med och nu sitter jag i bilen och väntar på att tiden ska gå. Har en liten lucka och vill inte bli för tidig till besöken i kväll. Väldigt lungt i kväll med... Peppar peppar! 
Men nu ska jag ut och jobba det sista så jag kommer hem någon gång sen. Ha det så länge! 
//Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0