Fem minuters paus

Önskar jag kunde göra som lilla lurvetussen och lägga mig ner i gräset och bara njuta. Typ resten av dagen men nej, måste steka mera pannkakor (ca 30st till) och packa i ordning lite kläder. Sen när Robin kommer hem efter jobbet blir det till att flytta om bilar etc på gården och lasta folkracebil på kärran igen och koppla för den och husvagnen så vi bara kan åka i morgon när det är dax att åka till folkracelägret. Tidigare i dag har jag varit och hämtat 60 liter mjölk och stuvat in här i kylen som också ska med till lägret och så skulle jag växla in massa gamla mynt som blir ogiltiga nu snart men det var enklare sagt än gjort. Tur man har bra vänner som kan hjälpa en när banken krånglar ❤ Nu låter det ju inte som om det är värst mycket att göra men det var längre tid än man tror att steka pannkakor och ännu längre tid när man inte vill göra något av det som ska göras. Jag vill även städa undan här hemma så vi slipper komma hem till kaos. Men hellst av allt skulle jag vilja gå ut i trädgården och rensa lite och bara njuta...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0