Svammel svammel

Kom hem och fick ge gubben ryggmassage. Fan vad snäll jag är. Liksom jobbat lång dag och kommer hem och det första han frågar är om han kan få massage för han har ont och självklart säger snälla Anna ja. Men nu ligger jag en smula död på soffan och samlar nya krafter för att hoppa in i en varm dusch. Om jag orkar... Vart så slö när jag hamnade i soffan. Hungrig börjar jag bli också... Hur ska det här gå? Tror ni jag kan få gubben att göra mat medans jag duschar och sen efter maten ge mig en ryggmassage? Då kanske min huvudvärk blir lite bättre. Eller blir lite mindre. Ja vad säger man? Men ni fattar vad jag menar. Vet dock inte om huvudvärken beror på spända muskler eller biverkningar från medicinen. Ska iallafall prata med läkaren om biverkningar nästa vecka... Nej fy vad jag svamlar runt. Går å ställer mig i duschen i stället så att jag blir varm och go! 
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0