Deo 👍

För ett tag sedan (den 22 juni var det visst) gjorde jag ju en hemmagjord cremedeodorant och har ju lovat att utvĂ€rdera den sĂ„ hĂ€r kommer en liten utvĂ€rdering 😊
 
Jag tycker faktiskt att den fungerat bra. Har inte haft nĂ„gra svettflĂ€ckar eller fettflĂ€ckar heller pĂ„ klĂ€derna. Jag har smetat pĂ„ deo och sen borstat tĂ€nderna och sĂ„nt innan jag hoppat i tröjan sĂ„ att deon fĂ„tt torkat in lite eller vad man ska sĂ€ga. Jag har inte kĂ€nt nĂ„gon svettlukt förutom om man stoppar ner nĂ€san i armhĂ„lan och folk runtomkring mig har inte flytt fĂ€ltet sĂ„ antar att jag inte luktat allt för mycket svett. Har ca halva burken kvar och dĂ„ har jag anvĂ€nt den dagligen sĂ„ den Ă€r ganska dryg. Vet dock inte hur lĂ€nge en köpt deodorant varade hos mig sĂ„ kan inte jĂ€mföra men den hemmagjorda rĂ€cker lĂ€nge iallafall och jag gjorde ju bara en halv sats för att testa med först. Har inte haft nĂ„got problem med sveda eller sĂ„ heller efter att jag rakat mig och har till och med smetat pĂ„ deon  pĂ„ nyrakat direkt efter jag duschat och rakat mig (utan att tĂ€nka mig för, det gick av bara farten) men det gick bra det ocksĂ„. Och sĂ„ kĂ€nns det ju sjĂ€lvklart superbra att jag vet precis vad den innehĂ„ller sĂ„ kommer absolut att fortsĂ€tta med denna deo 👍
//Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0