Semester :)

Då var man hemma och man har intagit en kvälls macka efter sista arbetspasset innan semestern. Men blev nog lite för ivrig på nedräkningen i kväll för nästan hemma börjar det låta lite konstigt i bilen, det är inte min telefon och det kommer inte ifrån radion. F*n jag har jobbtelefonen med hem! Svarar och pratar lite och kommer fram till att jag kan komma tillbaka med den i morgon då det bara är en telefon som används på kvällen. Lägger på luren. Attans jag kunde ju bett hon som ringde att kolla vilka som jobbade i morgon och om det var någon som bor här i Årjäng som skulle jobba och kunde ta med telefonen men det var för sent nu och i samma sekund kom jag på att det kanske var lite sent att ringa någon som ska upp och jobba tidigt i morgon bitti. Men kan ringa jobbet i morgon och se vilka som jobbar kvällen och se om någon av dem kan ta med telefonen, annars får jag ta en tur till jobbet i morgon på min första semesterdag...

//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0