Tegen naturreservat

En skön semesterdag i dag. Sovmorgon. God frukost med färska hallon sen gårdagens plockning. Mamma och jag fixade lite i trädgården, pappa och gubben har skruvat lite på min bil så nu har jag extraljus igen :) Framåt eftermiddagen gjorde jag iordning lite goda smörgåsar med rökt lax och pepparrot och så packade jag ner dom och lite kaffe och saft i picknickkorgen och så tog vi en tur ut till Tegens naturreservat. Hälsade på kossorna och fikade lite. Tog oss en promenad och kollade på den stora linden. Sen på hemvägen plockade vi lite blåbär och ca 4 liter kantareller. Smaskens!  Väl hemma igen vart det grillat och sen spelade vi plump och nu har vi gosat ner oss i soffan och tittar på beck på teven. Slänger in lite bilder från idag i ett litet collage. 
//Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0