Kräftfiske och ångest

Igår kväll vart det till att träffa kompisarna och fiska lite kräftor. Mycket mysigt och bättre avslut på semestern kan man nog inte få. Nåja jag har ju några dagar ledigt till men gubben började jobba i dag. Själv har jag mest legat på soffan i dag och glott på teven men borde egentligen vika ihop lite tvätt och leta reda på pappren från bilprovningen så jag kan se om jag betalt min inbokade tid eller om jag glömt de och så borde jag gå en promenad. Har varit jätte dålig på både motion och mat den semeste månaden. Har blivit en del fika nu under semestern och ingen motion så nu har jag typ gått upp allt jag gått ner hittills i år. Men nu ska jag försöka ta nya tag igen och blicka framåt istället för att ligga här och ha ångest över mina misstag. Nej nu börjar filmen på teven igen. Slänger in några bilder ifrån igår kväll/natt.
 
//Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0