Värmskog

 
 
I dag har jag varit på tur med sambon och min mamma och pappa. Vi åkte till Värmskog och fikade räksmörgås :) smaskigt ! På vägen dit stannade vi även å kikade på det mystiska korset någon har satt upp bredvid E18 men som ingen vet någonting om.
 
Det var riktigt gott med räkmacka men tyvärr blev jag lite lack på personalen för dålig servis då vi skulle köpa fika i "fikaluckan" efter att vi ätit räkmacka men då var den igenstängd (fönster och fönsterluckorna var för men inte helt stängda, så jag fick ställa mig i den vanliga kön) men så gick det fram en farbror och öppnade och frågade om det var någon där och han fick handla sin glass men vi fick inte handla våran glass och visst det är löjligt att bli sur för något sådant litet men sånt där gör mig så jävla arg, om de var kort om personal och hon som stod där behövde gå till disken som hon sade till mig då skulle fan farbrorn också fått ställt sig i den långa kön till den vanliga kiosken. Jag blir så arg på orättvisor jag "/ Men vi åkte hem i stället och köpte mjukglass på OK, lika gott om inte bättre ;) Sen vart det lite plantering i trädgården innan vi åkte til Brevika å badade. Det var riktigt skönt i värmen men kallt innan man kom i ! Grillning och tv tittande och så ahr jag gjort efterrätt, blåbärsknyten och glass, smaskigt ! Nu blire filmtime // Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0