Storstädardag :)

Ja i dag har det blivit en storstädar dag ! Har hållit på sen jag gick upp på förmiddagen ( läs "i morse" är du snäll i stället för förmiddagen ;) ) Hann göra köket och hallen innan mamma och pappa kom. Och resten av lyans gick fort. Fick lite hjälp av snälla mamma som dammade lite och dammsög. Tack mamma ♥
 
har även fixat om lite i köket. Plockade bort diskstället som alltid står fullt med disk som vi inte vet i vilket skåp vi ska ställa sakerna så nu har jag plockat undan det och ställt dit lite fina saker i stället :)
 
 
 
Har ju även möblerat om lite och fixat i vardagsrummet den senaste tiden. Har ju gjort iordning "arbetsplatsen" och råttornas ställe. Rensat alla pärmar med viktiga papper och möblerat om för att få plats med råttburen och lite så men nu tycker jag att jag fått iordning på det. Hittade till och med en användning till svärmors steriobänk som vi tidigare hade skrivaren på men som inte längre fick plats mellan fönstret och skrivbordet då vi flyttade bordet närmare fönstret för att få plats med råttburen så som vi ville ha den. Men som jag sa nu tror jag att jag är nöjd :) Nu ska jag gå å fixa lite med steriobänken, dörren ska skruvas tillbaka och så ska det sättas upp en "gardin", sen får det duga. Har "planterat" lite pynt på den med, eller krimskrams som Robin säger ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0