Jag är ett svart litet regnmoln..

Har inte blivit så mycket skrivet på sistone. Har inte blivit mycket gjort alls. Det är sådär svårt med motivation igen. Att den alltid försvinner.

Men i dag har jag iallafall städat sovrummet och vardagsrummet. I morgon får det bli hallen, toan och köket. Gubben har varit snäll och hjälpt mig plockat undan i köket. Annars har kvällen inte vart så mysig då både jag och gubben varit lite småtjuriga och gnälliga. Men ibland får man väl vara det antar jag... men jag får alltid så mycket tankar när det blir sånhär stämning. Önskar jag fortfarande var nykär och flög på rosa moln. Nu hänger jag under ett oskmoln känns det som. Alla tankar tynger mig. Varför måste jag tänka så mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0