Sliten "/

Lång och slitsam dag i dag. Först i sista minuten till skolan, hittar inte klassan, inser att det var i dag vi skulle på föreläsning/studiebesök och inte i morgon. Skyndar vidare till "föreläsningen". Sen tillbaka till skolan för att plugga. Hann prata med läraren och syon på lunchen så nu vet jag hur hösten ser ut för mig och hur det blir. Känns skönt. Missade kuratorn i dag då jag var på föreläsningen men måste komma ihåg till nästa gång att prata om praktiken med henne så jag kanske kan få nå stöd och prata lite om det så det inte blir som förra gången. Efter skolan bar det av till ÖB via storgatan för lite köpa av presentfix, hem och fixa, sen städa förådet. Dålig ide men jag kände verkligen att jag var tvungen. Stod inte ut med röran längre men nu är det fint. Skulle bara behövas dammsugas innan vi åker för helgen... Känns lite skämmigt att bjuda in folk att bo och passa djuren och så har man skitstökigt typ :S  men det blir nog bra, kanske får sluta skolan tidigare i morgon så då hinner jag dammsuga och plocka lite till innan vi åker. Tror verkligen jag har blivit ett städfreak, jag som inte brydde mig förut. Men nu när man liksom har egen lya och så så vill man ha det fint och visa att man kan, och när det är så litet så blir det stökigt så fort. Det räcker med att det är disk på diskbänken så känns hela lägenheten stökig "/ En tvättmaskin tvättad och nu går torktumlaren men är nog snart klar... Så nu blir det sängen och föröska stänga av tankarna så man somnar. I dag hänner jag mig iallafall trött. Vart lite... rörigt och ledsen nu för en stund sedan. Tycker bara att jag gnäller hela tiden och ser aldrig det positiva och är nöjd. Vad jag än säger så känns det som om jag klagar och gnäller fast jag inte menar det så... vet inte hur jag ska förklara det.... Blir allt gnäll eller är det bara jag som tror det ? Om jag änfå kunde få lite respons och feedback så jag förstår... Önskar jag bara vore som du älskling så jag förstod dig och dina tankar, då kanske de inte känns som om jag klagar på dig hela tiden..... "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0