"suck"

FAN ! Ja, jag börjar detta inlägg med att svära. Insåg precis att jag glömt bort att jag hade läxa tills i morgon och kom nyss hem från scoutplaneringen. Eller jag kom hem för typ 30-40 minuter sen och efter det har jag käkat lite å så. Och det var en besvikelse, skulle äta en sådan go yoghurt jag åt förut i dag med jordgubbssmak men nu i kväll tog jag en med björnbärssmak men den smakade bara tvål typ -.-' Åååh vad besviken jag vart, jag som gillar björnbär så mycket !  
 
Åh, har bara sån lust att gömma mig under täcket igen och bara ruttna. Är så stressad redan och har ingen motivation till något och tycker inte jag får någonting gjort. Jag vettefan vad jag och sambon gör om kvällarna alltså, disken står alltid kvar, klädhögarna med tvätt blir bara större och större och stöket blir bara stökigare fast jag tycker att vi försöker hållla undan och så.. Vet inte vart jag ska ta vägen, känner mig så förvirrad och börjar tvivla på mig själv igen... Men i dag var jag iallafll duktigt och gick till skolan. Alltså gick på mina egna ben i stället för att ta bilen... Lite stolthet där..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0