Sjuk

Vart hemma hela dagen i dag. Som tur var har vi haft hemtenta i dag så jag hade inte behöft gå till skolan iallafall och det passade ju bra då jag har feber och är hängig och har ont i nacken som bara den. Men synd att jag inte mår bra i dag för att jag skulle gjort min sista upplärningsdag på hemtjänsten i dag så lite ledsen föra att jag missat den i dag då. Hade vart skönt att få den gjord så man kanske kan få börja jobba lite där. Vill verkligen ha ett jobb och jag gillar hemtjänsten, det var roligt och trevliga arbetskamrater och så tycker jag. Iallafall jämfört med det jag har arbetat med eller haft praktik med förut. Så i dag har jag väl bara tagit det lungt, diskat lite mellan varven och sen försökt arbetat med min hemtenta. Har svarat på båda uppgifterna och fått med allt tycker jag men jag känner mig inte nöjd. Vart så lite skriviet och jag hade gärna velat ha med mer reflektioner och så för att kanske nå ett högre betyg men har inte fått med nå reflektioner. Tycker det var en lite svår uppgift för reflektioner, jag tycker den liksom mer var som en fakta uppgift "/ Men har två dagar till på mig med den så kanske kan få in lite mer...
Har även fått en lurvig inneboende för ett par dagar. Winston är här på besök ♥ Det gillas starkt, var så länge sedan vi träffade honom, var nog senast i julas tror jag ! :O 
 
Nej nu är det dax att krypa till kojjs, tog febern för en stund sedan, hade 38 utan alvedon så det kanske börjar försvinna redan ? I natt och i morse var den över 38 och då hade jag ätit alvedon. Men blir fort trött, kan typ göra lite och sen måste jag vila en stund, diskade i tre omgångar tror jag och det var inte så mycket disk. Det var bättre när man var "ung" då kunde man typ ha 40 graders feber och vara nästan "normal", nu är man ju typ död för ingenting :( Jaja, seee yaah ! Och natti natti :)   // Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0