Morgondagen...

Ja vad morgondagen har att bjuda på vet jag inte riktigt. Jo bara på förmiddagen. Kl 10 ska jag ner till vårdcentralen och träffa kuratorn som jag träffade i går igen. Då ska vi börja M.I.N.I intervjun. Dvs typ som en liten mini utredning eller förundersökning som jag kallart för att se om jag har nåfon neuropsykiatrisk sjukdom som ligger bakom att jag mår så dåligt eller om det bara är min depprision. Har försökt läsa lite om sån där mini intervju men hittade inte så mycket men antar kuratorn kommer ställa massor med frågor om olika saker som är tecken på olika neuropsykiatriska sjukdommar. Typ adhd, add, asperger mm mm. Känns faktiskt bra att de verkligen försöker kolla upp vad som liksom ligger bakom att jag mår som jag gör. Jag vill inget annat än att ha hjälp för hade jag klarat det på egen hand så skulle ju allt vara bra nu. Jag önskar inte ens min värsta fiende att må som jag gör ibland. Om jag nu hade någon fiende ? Det kanske är jag själv soom är min största fiende ?.... Nej nu ska jag försöka slå av alla tankar och sova. Ville bara skriva ur mig litegranna. Sveet dreams ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0