Ledig :)

Vart ledig från skolan i dag och har faktiskt tagit mig tid till att göra typ ingenting på hela dagen. Har bara varit och gjort det jag känt för. Har varit till biblioteket en sväng och kollat lite i böcker, var till affären och köpte glass åt min sambo som är hemma med feber, och så har jag sovit middag !  Nu har jag nyligen tryckt i mig tacos och ett stort glas coka cola och sitter proppmätt i soffan och målar lite värmeljus. Ska föröska sälja dem på en julmarknad, men det går säkert bra, om jag inte missminner mig så var de ganska lätta att sälja på förra julmarknaden jag stod på. Har ont i nacken och ryggen och känner mig lite trött och har nog aningen feber jag med men annars är det bra. Haft en bra dag i dag helt enkelt. Nu ska jag fortsätta måla, ha det ! // Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0