Tatto "/

Sitter och funderar på min tatuering igen. Vill så gärna göra den men vet inte om jag vågar, känns det mycket ? Ska ha den på skulderbladet om det blir av någongång. Måste bara bestämma mig och vara helt säker på saken. Jag är rädd för att jag ångrar mig när jag väl har gjort den eller något. Men just nu är mitt stora problem vilken av mina två "ritningar" jag ska ha. Den med banderoll eller den utan banderoll ? Strunta i att den ena är svartvit.
Texten "ge alldrig upp" kommer vara med lika dant på båda om jag väl tatuerar in den på min skuldra. Frågan är bara med eller utan banderoll? Jag vill bara höra era åsikter och förslag.. Sedan är det upp till mig själv att besluta mig, jag gillar båda lika mycket...
_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0