Lite trädgårdsarbete och avkoppling

Det var ett tag sedan det blev något skrivet här. Har inte hänt så speceillt mycket sedan dess. Går hemma och skrotar. I helgen var jag och sambon ut till svärmors stuga. Det var skönt. Tog det bara lungt och slappade men jag var ganska rastlös. På lördagseftermiddagen/kvällen seplade vi kubb, eldade och grillade korv. Det var mysigt. Sen blev det lite tv tittande och vi gjorde kväller ganska tidigt. Ja vad ska jag skriva mera ? Blivit lite trädgårdsarbete med ogräsrensning och fixat till kanterna på trädgårdslandet. Gräset växer in så fort och det blir ojämna fula kanter. har även stöttat upp mina tomatplantor som börjar bli ganska stora nu. undrar när det är dax att plantera ut dem. Än är det nog lite för tidigt, är ju ganska kallt ute fortfarande tyvärr... // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0