Drömmer

Ligger i soffan och glor på en långtråkig film men ändå ganska spännande. Väntar på att älsklingen ska komma hem så att man får lite sällskap. Lite sådär lagom sällskapssjuk när man legat hemma och sjuk på soffan hela dagen. Har mest legat här hela dagen. Har läst lite, kollat på tv och så har jag sytt lite när jag orkat. Känner mig lite piggare i dag än i går. Hoppas det vänder och blir bättre nu, vill inte vara hemma såhär längre. Jag vet vad jag vill just nu men det går inte att fixa. Jag vill åka bort typ två veckor och bara ta hand om mig själv och fixa en del saker i mitt liv och sedan  typ kunna vara ledig och få min vardag att fungera bra och sedan börja jobba lite i taget typ. Om drömmar ändå kunde gå i uppfyllelse.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0