Måndag i V-ås

Då vaknar man upp i V-ås efter att ha somnat "hemma i sin egen säng med regnet smattrande mot taket". Det var rätt skönt att komma hem faktiskt, men saknar älsklingen redan. Det gjorde jag så fort jag satt mig till rätta på bussen. Saknar lilla kissemissen med faktist, men men, får umgås med morsan i stället.


Snart är det dax för övningskörning, först lite tandborstining och sånt och ringa på en annons på blocket, hittat en skitfin fågelbur jag skulle vilja ha till mina nya små bebisar. Ska skaffa råttor igen. Har pratat om det länge nu och sen fick jag se att en som jag känner hade fått råttor och då blev jag så suuuuper sugen på att skaffa råttor igen så nu blir det äntligen av. Får se hur det går med kissen där hemma, hoppas det går bra.


Nu blir det badrummet nästa för tandbodrstingen! Hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0