En vanlig dag..

Vaknade tidigt i dag av att älsklings väckarklocka ringde kl 06:00 . Han skulle besikta bilden 7:20. Inte nice men Anna fick ligga kvar i sängen, mycket skönt. När älsklingen kom hem från besikningen kröp han också ner i sängen igen och vi sov till kl 10. Sen blev det frukost för min del och lite mys på soffan innan det bar iväg till Töcksfors för en tur i köpcentrumet där. Köpte även en födelsedagspresent till mamma som fyller år nästa helg. Hoppas hon gillar den, kanske kommer bild senare. Det kommer dåligt med bilder nu, får försöka fixa till det.

Har haft ont i huvudet i dag och nu har jag även ont i magen, åt nog för mycket gos köttfärssås med spaghetti ;P Gråmulet väder ute. Har varit det hela veckan. Inte så nice. Önskar det kunde komma lite solsken. I dag har vi även varit en sväng till kompisarna där älskling glömde sin arbetsjacka och mobil i går. Och i dag var jag med ner och kollade på kossorna :M Har även ringt och sökt jobb i dag och det gick riktigt bra, ska få komma dit på träff om två veckor :) I morgon ska jag även ringa till en städfrima som verkar riktigt nice faktiskt, var inne och kollade på deras hemsida.. Men nu ska jag nog gå å se vad älsklingen tog vägen, han var här nyss men försvann igen så jag börjar sakna honom hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0