Bra dag i Värmland :)

I dag har man då sökt lite jobb här i Värmland. I morgon ska jag söka mer jobb. Var på arbetsförmedlingen här i dag och fick en hel del tips på vart jag kan söka och hur jag kan gå till väga. Var riktigt nice, fick prata med en jättebra tjej. De här i Värmland känns så mycket mer trevligare och öppnare än hemma, okej det finns väl en del mindra nice personer här med men om man ser det generellt så känns värmlänningar härligare och öppnare än västmanlänningar, iaf enligt mig^^ Har också varit ut till kompisara och fikat och min pöjk lekte bonde så han luktar ko :( Okej nu har han iaf duschat men iaf, inte nice med koparfym hihi. Nu ska jag fortsätta kolla på bygglov, kanske ska gå å fixa mig något gott tilltugg,, men jag vet inte, ska ju försöka hålla igen lite och så men jag är så himla sötsugen just nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0