trötter

Varför kan man typ inte bara vara som en robbot och typ när man kommer hem så stänger man av sig och ställer undan sig i en garderob eller något? Jag känner mig typ helt slut men ändå rastlös och stressad för jag har så mycket jag vet att jag ska göra och saker som jag vill göra men inte har någon tid eller ork till. Min ork tryter verkligen nu. Jag är så trött hela tiden. Det kanske är som min älskling sa i går, att mitt problem är att jag sover dåligt på natten och då när jag är trött så blir allt annat fel och jag känner mig värdelös och allt känns meningslöst. Jag vet fan inte vad mitt problem är. Jag är skoltrött och vill inte vara i skolan men ändå mår jag bra i skolan oftast, då har jag liksom någon att prata med och något att fokusera tankarna på. Sen när jag kommer hem är jag trött och slut och tankarna rinner i väg och jag blir så super duper negativ igen...  Jag funderar och tänker alldeles för mycket tror jag, oroar mig för mycket för saker som jag igentligen inte alls ska tänka på. Tillexempel så är jag livrädd för att pojkvännen min ska lämna mig :$ jag vet att jag inte borde tänka på det för det liksom förstör ju men ändå så är jag livrädd för det för jag verkligen älskar han. Jag trodde jag var kär förut men det var ingenting jämfört med det jag känner för min älskling. Hoppas han känner lika för mig och det tror jag han gör...

Nej ska väl försöka att fokusera lite och plugga litegranna så jag får något gjort. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0