Nyårsafton :)

Nu tänkte jag berätta lite om mitt nyår och kanske lite annat :P
Mitt nyår firades här i Värmland hos älsklingen. Eller ja, med älsklingen kanske jag ska säga. Vi var hos deras kompisar. Det var trevligt. En stillsam kväll med god mat och trevligt folk. Till förrätt blev det räk och avokadoröra eller skink röra med en brödbit till, man fick välja vilken röra man ville ha. Det var jättegott, jag åt räkröran. Sen blev det varmrätt, hasselbackspotatis och kött också jättegott :D Sen till efterrätt blev det glass :)

under kvällen satt vi och pratade och så blev det lite tv-tittande. Vid tolvslaget blev det skålande och kyssar och sen gick vi ut och kollade på lite fyrverkerier och hade tomtebloss. Det var mysigt. Jag tänkte på en sak under kvällen, att jag fortfarande är ganska blyg fast att jag har träffat dem jättemånga gånger. Men då på nyår tyckte jag att jag vågade liksom,, vara mindre blyg... :) 

Nnågra nyårslöften har jag även kommit på och det är:
♦ Ta hand om mig själv fysiskt och psykiskt och vara rädd om dom jag tycker om
♦ Försöka bli mera aktiv + Börja simma minst en gång i veckan medans jag går i skolan
♦ Se det positiva
♦ Sätta upp mindre delmål och mål och inte sätta en sån stor press på mig själv








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0