Nej så vart det ju inte...

Skulle ju ha gått Rudbeckslunken idag men så vart det inte, tappade motivationen helt, men ska gå ut och gå här hemma om en liten stund. Måste börja kämpa nu. Var till skolan men sen så sket det sig med lunken så gick å åt och sen så blev det körskolan och plugga lite teori en stund och nu sitter jag hos faster. Har lånat hennes dator för hemma funkar inte internet. Kollar mailen å lite sånt och skriver här.

Är nere i en svacka igen men jag måste försöka fixa allt. Det är klart det går, bara man har orken och motoivationen. Det har inte jag riktigt men jag måste ju försöka i allafall. Om jag gick Lunken i dag så skulle mamma betala halva priset på en bok jag vill ha, det måste ju gälla om jag går här hemma också... Det tycker iaf jag.. Det var någon som sa till mig att man ska belöna sig själv då och då.

Och så har jag sån jävla beslutsångest som vanligt. Nu har jag det för att jag vet inte om jag ska följa med till hälsingland med släkten typ eller om jag ska åka till Älskling. Jag vill typ följa med dit till Hälsingland men jag vill ändå åka till älskling och typ vila upp mig lite och komma bort från allt och få lite kärlek liksom, lite värme och glöd, kämparglöd. Liksom få vara riktigt glad ett tag och inte tänka så mycket. Jag saknar honom som fan och blir fan knäpp utan honom. Allt är så jobbigt då utan han. Skulle behöva han här och nu, men så är det väl att vara kär ^^

Nu ska jag bara kolla mailen och lägga upp  lite recept. Sen ska jag traska ut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0